En dag for tidligt

Standard

Ja, jeg kom en dag for tidligt til kontrollen af min CPAP-maskine. Men jeg forsøgte mig med store hundeøjne, og vupti, så kunne de godt tage mig alligevel. Selv om hun godt nok var lidt stramtandet, hende der skrankedamen.

Det går jo fantastisk med Maskinen. Fra at have haft 300 apnøer på en nat, er jeg nu nede på omkring 4! Og så var det ikke engang rigtige apnøer, men en form for overfladisk vejrtrækning. Så efter 10 min. var jeg ude af døren igen. Jeg skal bare ringe til øreklinikken, hvis der er noget jeg mangler (slanger, næstetutter, rensemiddel osv.) Det er lækkert. Sygeplejerskerne deroppe er rigtig søde og vigtigst af alt, er de topproffessionelle. Hun var ganske imponeret af, hvor hurtigt jeg havde vænnet mig til masken. Men som hun sagde, så vænner man sig hurtigt til den, når man virkelig har brug for den.

Nå jeg har en tøsepige, der skal hentes fra spejder :O)

Skriv et svar

