Godnat putteløjser

Standard

Efter at have ryddet hele mit skrivebord og brækket sig i arrigskab, er Mathilde lagt i seng. Mest for hendes egen skyld, hendes adfærd viser at hun er træt.

Så er der voksentid. Der kommer jo det der indsamlingshalløj på DR1. Det gider jeg ikke at se, så valget står mellem en god bog eller at spille Sims2. Jeg tror jeg starter med Sims2 og når det så går ned, så kan jeg læse. Hvis jeg kan holde mig vågen, kommer der “Barnaby”. Ellers må videoen til at optage.

Godaften derude 🙂

Skriv et svar

