Sammen igen

Standard

Så kan det dælme nok være at familien er fuldtallig igen. Tonje skulle som sædvanlig lige omstille sig til at være jyde igen. Det gør hun ved at hyle det første kvarter efter hun har sat ind i bilen. Det fik dog hurtigt en ende i dag, og den fik ikke for lidt med skønsang på vej hjem. Det lyder sq grimt, men det afleder hende lidt. Hun fortalt i øvrigt at hendes far skal giftes igen, og hun derfor ikke må blive klippet inden August. Det med håret skal jeg nok styre, nu er det heldigt at jeg havde besluttet, sammen med Tonje, at det skulle være langt igen. Jeg er ikke meget for at blive dikteret om dit og dat. Og da slet ikke igennem barnet. Men skidt nu med det. Jeg er for dovnen til at hidse mig op over det lige nu. Nu skal jeg se “Forbrydelsen”, som jeg har optaget. Den er go´. I den lokale sprøjte kan man smsé ind, hvem man tror der er morderen. Meget mærkeligt SonnyBoy…. Hvem siger at vi overhovedet har mødt morderen endnu?

Sov dejligt derude.

2 responses »

  1. Kan fortælle dig noget hemmeligt..
    Det er endnu ikke skrevet hvem morderen er.. Så surprise.. Det blir først afsløret til næste år…

  2. > Det er endnu ikke skrevet hvem morderen er …

    Og her sidder halvdelen af Danmarks befolkning og gætter …. kunne DR ikke holde en afstemning, så flertallet for en gangs skyld kunne få ret 🙂

Skriv et svar

