Vi kører lillenørdstilen, så er det sagt!

Standard

lntop_620.jpg

Jeg har sagt det før. “Nørd” er bare det bedste børneprogram der findes. Som noget nyt er også kommet “Sportsnørd”. Jeg sluger det råt. Det er jo helt fantastisk at man kan gense programmerne på nettet, når man som jeg altid glemmer at fjernsyn for dig starter 17.30.

Så har jeg lige et spørgsmål. Jer der er med i BlogTjek 07. Kan I se jeres besvarelser inde på jeres hemmelige side? Jeg kan nemlig kun se kommentarene.

4 responses »

  1. Nørd er børneprogrammet over alle børneprogrammer. De har opnået ren kultstatus! ;o)

    Mht. besvarelserne, så er jeg sikker på, at de først kan ses, når undersøgelsen slutter d. 1 marts.

  2. Jeg har fået en hilsen i min blog, efter jeg tog emnet op, og det er ikke meningen, at vi skal se andet end kommentarer indtil videre…. så blev vi så kloge! God dag til dig!

  3. Hej dig

    Mega glad for at du kan li det nye SportsNørd program. Og jep, Nørd er de bedste børne programmer. Ha det godt.

    Hilsen
    Jacob Møller, den nye Nørd i sportsNørd

Skriv et svar

