Mærket vol. 2

Standard

Jeg tror at jeg prøver at putte et lille stykke gazevat ind under masken. Det burde tage trykket fra masken. Der kan ikke ske noget ved at gøre forsøget. Det er de to remme der går ned til næsestykket der giver mærker.  Egentlig er det ærgerligt at Dansk – søvnapnøforening ikke har et forum på deres hjemmeside, hvor man kunne drøfte sådanne ting. Jeg ved godt at der findes en intern medlemsliste, hvor man kan kontakte andre medlemmer. Men den har jeg ikke lyst til at stå på.  Et forum ville passe godt til mig, så kunne jeg stille mine (dumme) spørgsmål anonymt.

mask_swiftii.jpg

Skriv et svar

