På skøjten

Standard

Det var lige som at blive udsat for et bagholdsangreb i morges. Altså det der isslag. Mathilde og jeg lignede et par hunde i et spil kegler. Hun var enormt hys, for hun ville bæres. Jeg var også enormt hys, for jeg ville ikke bære hende (med fare for at vi begge faldt). Febrilsk var jeg også da jeg konstaterede at der var 2 cm. is på bilruderne. Så det måtte jeg nærmest hakke af. Men afsted kom vi da.

Nu er vi så endelig hjemme igen og det er weekend. Er der noget bedre?

Skriv et svar

