Lonesome lørdag

Standard

Det er en af de lørdage, hvor manden skal på arbejde. Helt til kl. 18. Vi andre skal så have tiden til at gå i mens. Det kan være kedeligt. Især hoberne af vasketøj er kedeligt. I dag byder dog på en tur til byen. Jeg skal se mig om efter et par strømpebukser. Rigtig strik, ikke nylon. Vi skal nemlig til middag hos mandes bedsteforældre i aften. Så vi tager en lille tøsetur inden.

Min ryg skal bare lige rettes ud. Jeg har ligge helt forkert på den i nat. Det er ikke det eneste problem jeg har haft i nat. Min maske kunne jeg ikke få til at slutte tæt. Så det tog sin tid, inden jeg gik omkuld. Er der noget jeg ikke kan klare, så er det den hvislen fra masken, hvis den ikke slutter tæt.

Nu vil jeg starte første maskine tøj og læse i en god bog, men ungerne stadig er optagel af børne-tv.

Skriv et svar

