Pusterum

Standard

På fredag drager vi af. En uge skal vi være væk. Vi skal til Lolland og fejre min mormors 70 års fødselsdag. Hun fylder på torsdag, men holder festen på søndag. Vi har valgt at tage fri hele ugen. Så kan vi nemlig få besøgt familie og venner i samme åndedrag. Vi har lejet et sommerhus i Kramnitze (det lyder som en polsk mineby). Det skal være vores base mens vi er afsted. Så tærer vi ikke på familien, som ellers altid gerne stiller op. Vi har planer om at tage en tur i Lalandia og ellers få besøgt min veninde og hendes nyfødte dreng. Det glæder jeg mig meget til. Han er født for tidligt, men vokser sig stor og stærk. Jeg glæder mig nok mest til at slappe af og nyde tiden.

Men inden da, er der et tons tøj, der skal vaskes og pakkes!

7 responses »

Skriv et svar

