Noget om ingenting

Standard

Jeg har ikke meget på hjertet i dag. Jeg er skide nervøs for at blive ramt af influenzaen inden jeg skal på ferie. Men mon ikke man mere eller mindre er “vaccineret”, når man futter rundt blandt bakteriebefængte poder hver dag?

Mathilde har fundet sin blokfløjte frem, og til hendes ære skal det siges at hun forstår fanderme at trutte i den. Men så er der heller ikke mere sjov ved den, man får ligefrem ørepine af den.

Nå nu er min mand åbenbart blevet 4 år igen. For han sidder og trutter i den nu. Det lyder faktisk værre end når Mathilde trutter.

Jeg vil ha´penge af kommunen for at passe ham!!

One response »

Skriv et svar

