Smil, der fotograferes

Standard

Sikke et kæmpe chok! Jeg anede ikke hvad der ramte mig i formiddags, da jeg kørte gennem søvnigby, for at komme til færgen. Argh! Jeg blev fanget i en fartfælde. Det var dumt, meget dumt. Men jeg tror ikke jeg kørte ret meget for stærkt. Sjovt nok hugger man jo altid bremsen i, når man bliver blændet af blitzen. Manden havde heldigvis ikke noget at lade høre fra sig, for han blev snuppet for et år siden… Ellers hande han hoveret over det endnu.

Men jeg er sur på mig selv over det!

Skriv et svar

