Bare et lille ?

Standard

Så er der en helt ny dag klar til brug. Jeg ved ikke lige hvad min dag kommer til at indeholde -bortset fra at køleskabet skal rengøres. Måske skal jeg spille lidt “Sims 2”. Jeg orker dog næsten ikke at starte det op. For det går ned tit. Der kommer simpelthen en meddelse frem hvor der står at aplikationen er gået ned og spillet sluttet. Så er det bare jeg spørger; Er det fordi at min puter ikke er stor nok til spillet (512) eller er det fordi jeg har downloadet en masse fis og ballade til spillet?

2 responses »

Skriv et svar

