En hel opdatering

Standard

Jeps, det funker nu. Med mine RAM. Med lidt fingersnilde gik det lige. Så ikke et ondt ord mere om dem. -Bortset fra at mit “Sims 2” stadig går ned for et godt ord. Men der skal ikke ofres mere på denne her l.o.r.t.e pc nu. Jeg har fået lovning på en ny, når vi engang flytter. Hvornår det så er, er et godt spørgsmål. Der er simpelthen ingen huse der tiltaler os til salg lige nu. Så vi må vente til der byder sig noget. Vi er ikke de helt store håndværkere.

Men lige nu har jeg gang i noget aftensmad i køkkenet, imens venter jeg på min lille pige. Jeg glæder mig til at kramme hende. Tonje har også lavet lektier, hårdt presset godt nok. I mens skruede jeg lidt på Tonjes Trip Trap stol. Den har bare stået inde på hendes værelse længe, men nu er den tilpasset. Jeg overvejer lidt at male den hvid. Men nu må vi se…

2 responses »

  1. Væk med alle de ting du har hentet!
    De fik mit sims2 til at brage uanset hvor mange RAM jeg så end har.
    Det er lidt tamt, for mange af brugertingene er flottere end Maxis’ egne.

Skriv et svar

