Sidste fridag

Standard

Flager man egentlig på halv 2. påskedag? Her i byen var flagene på halv, både ved politiet og ved det gamle amt. Men mon ikke at det er pga. påsken. Jeg var faktisk så optaget af flaget nede ved polisen, at jeg kørte for lang og blev fanget i noget vejarbejde. Så jeg måtte bakke ud igen :O)

Det er helt ærgerligt, at det er sidste fridag. Jeg kunne i den grad godt bruge mange flere fridage. Der er så mange projekter herhjemme, men ikke noget man gider at gå i gang med når man kun har weekenden til rådighed.

Men jeg får vel sommerferie på et tidspunkt:O)

One response »

Skriv et svar

