pyyh!

Standard

Så blev vi færdig med første runde lektier. Jeg skriver vi, fordi at at det kære pigebarn kræver at jeg sidder lige nøjagtig på ryggen af hende mens hun svinger blyanten. Alt i mens hun brokker sig, og ynker over at hun ikke kan NOGET som helst. Nu er hun så ved at slå flik flak over at hun ikke kan finde sit penalhus. Jeg gemmer mig her i mens. Hun bliver helt sikkert god igen.

Svesken er også begyndt at gå til dans i dag. Det er bare 6 gange til hip hop. Spændende om knæene holder. Det må tiden vise. Hun skal jo også røre sig.

Nå, nu går Mathilde besærk, jeg behøves… so long!

One response »

  1. Sjovt som de kære børn AAALDRIG kan noget som helst, meget mærkeligt hvordan vi alle er endt med en eller anden form for eksamenspapir, tror vi lagde ud med samme sætning, engang for længe siden:)

Skriv et svar

