Grædekone

Standard

Nå men jeg er jo en af disse hersens mennesker, som ikke kunne finde på at gå ud i den skarpe middagssol. *Host* (læs jeg har ikke en have at gåå ud i, og jeg gider ikke at sidde sammen med underboen nede på bænken) Derfor var jeg henlagt til sofaen og alverdens genudsendelser i TV. Da de er slut, og jeg egentlig godt kunne bevæge mig ud igen. Ja, så begyndte der en eller anden lille sød film på TV2. For ikke det skal være løgn, så tudede jeg endda lidt til sidst.

Nu må manden gerne vende snuden hjem, så jeg kan komme ud i sommerlandet!!

Skriv et svar

