Man burde tage et billede

Standard

Det fik fint hos lægen. Jeg er kommet i behandling med Acomplia. Jeg har kun taget dem i tre dage nu, og jeg kan ikke mærke nogen forskel endnu. Der går op til tre måneder før man har den fulde effekt af dem. Har jeg ikke tabt 5 % af min kropsvægt inden 12 uger, så indstilles behandlingen, da den så er nyttesløs. Det er rigtig fint, for det er en dyr behandling. 805,- kr om måneden, så virker skidtet ikke, så er der ingen grund til at kaste penge efter det.

Lige nu er Mathilde og jeg alene hjemme. Hun ser “Sigurds bjørnetime” på nettet. Så jeg kan godt sidde her ved den anden computer og skrive lidt. Jeg burde egentlig tage et billede af hende, for hun sidder med åbenmund og polypper og stirrer ind i skærmen *GG*

Skriv et svar

