Kedelig klovn

Standard

Ældste kom noget forarget hjem fra skole i dag. Der havde være fælles fødselsdagsfest, med klovn og det hele. Det hun var forarget over, var at der var nogle børn der buede af klovnen. Det var ligegodt grove løjer syntes hun. Det giver jeg hende ret i. Måske var han dårlig, men den slags bør man holde sig fra.

Så har jeg også fået svar på de blodprøver jeg fik taget i tirsdags. Jeg er bare helt som jeg skal være. Levertallene var normale, kolesteroltallene var også pæne, endda lavere end sidste måling. Blodsukker var også tip top. Mit stofskifte, er i den høje ende. Det skal jeg jo ikke brokke mig over. Så der er ikke tilskud til Acomplia. Det er også okay, jeg havde jo ikke satset på det. Jeg talte lige med lægen om bivirkningerne. Vi blev enige om, at jeg skulle fortsættte med medicinen, for bivirkningerne kunne jo forsvinde igen.

Nå so long for nu, jeg skal jo se melodi grand prix semitingeling. Jeg tror ikke vi har held med vores papegøje, men jeg sender da al mulig held og lykke i retning mod Finland.

2 responses »

  1. Det er så svært at optræde og selv om det er en der er prof og måske får penge for det, så er det ikke ens betydning at vi alle griner lige højt hver gang. Men derfor skal man holde sig fra at buue, så hellere gå hvis man ikke kan holde ud at kigge på det.

    God pige du har som lægger mærke til det tarvelige i at være sådan, selv overfor en klovn.

  2. Hej Tina
    Smid mig en mail, hvis vi skal se, om vi kan finde ud af noget motion af en art – om end der jo da er et stykke vej fra Herning til Ringkøbing. Men vi får at se …

    minpostbakkeSNABELAhotmailPUNKTUMcom – skift selv ud med @ og .

    🙂

Skriv et svar

