Heldet er vendt!

Standard

Mathilde er kommet skadesfrit gennem dagen. Det kan jeg roligt sige nu, for hun er kommet i sin seng.

Alligevel er slag der skal kæmpes med hende. Sidste nye dille er, at hun ikke vil tale med sin dagplejer. I tre stive dage, har hun kun sagt hmm… og mmmh… til hende. Men det går sikkert over igen. Jeg synes faktisk at hendes sprog har udviklet sig en del de seneste dage.

Og så til noget helt andet. Jeg er holdt med Acomplia. Jeg kunne simpelthen ikke gå på arbejde med de bivirkninger jeg havde. Det duér jo ikke at jeg ikke kan passe mit arbejde. Det sjove, er så at jeg ikke har tabt ét gram med Acomplia, men efter jeg er stoppet, har jeg tabt to kilo.

Det er da en kende mystisk…..

Skriv et svar

