Så er den på igen

Standard

Min vielsesring altså… Jeg lavede det omvendte sæbetrick og så kom den på uden større sværdslag.  Den passer nu rigtig fint til det fine gule plaster jeg har på lillefingeren. Mathilde har nemlig klippet/nappet mig i lillefingeren med en negleklipper. Hold fest, jeg skreg og manden havde nær fået et hjertestop. Mathilde og jeg hylede nærmest omkap, så ondt gjorde det.

Så der måtte nusses og krammes en del før Mathilde faldt til ro. Da jeg fik plaster på, mente hun, at nu var det hele vist okay igen.

Det er det også 🙂

One response »

Skriv et svar

