tænk at være så sløv

Standard

Nøj for fanden, hvor jeg bar ikke gider en skid i dag. Jeg har bare så svært ved at trække mig selv op. Jeg skal ha´gang i noget rengøring. Jeg har taget tilløb -op til flere gange endda. Men nu når denne post er skrevet, så går jeg i gang. Samtidig, har jeg Tonje til at sidde og lave lektier. Det passer bestemt ikke damen. Men det er ikke noget hun kan vælge, for i morgen skal hun over til sin far. Der skal hun være hele ugen. Det er måske ikke så praktisk i forhold til at hun jo faktisk skal i skole. Men hun har et stort behov for at se sin far. Vi skal til barnedåb på sjælland på søndag, så der tager vi hende med hjem. Så derfor må lektierne være lavet, inden hun drager af, for jeg ved at hun ikke får dem lavet ovre ved hendes far.

Så der er lagt i kakkeloven til en hård dag…

One response »

  1. Hun vil glæde sig bagefter, en hel uge i godt selvskab og uden lektier, hvem ville ikke synes det var livet som barn? Og som voksen for den sags skyld:)

    Jeg har idag forsøgt mig med at få gjort lidt rent, men jeg giiider bare ikke, vil meget hellere tage på visit hos søsteren og spise pandekager når sønnen og manden er taget afsted til egne gøremål:)

    Men altså Tina, man kan jo snyde lidt, også så man næsten selv hopper på den. Jeg har støvsuget og så har jeg lagt karkluden i en balje med ajax, så vil hele huset dufte når jeg vender hjem igen. Åh hvad, går den så går den og det der støv og sådan, det ligger der jo nok næste gang vi får tanken om rengøring;)

    Ha en god og afslappende dag.

Skriv et svar

