Til Fyns land

Standard

Så nåede tempraturene ned på nogle mere humane grader, for mig ihvertfald! Jeg har haft det så varmt, at jeg har svedt selv mens jeg har været i bad. Nå men nu er det til at være menneske igen.

Sommerferien er på plads. Det bliver et sommerhus på Fyns land. Et lækkert et med spa og Playstation 2 til ungerne. Så er underholdningen sikret, hvis vi skulle ende op med en uge i regnvejr.

Det bliver så tredje gang, vi skal i sommerhus i år. De to sidste gange har det været på Lolland. Så nu skal det være noget andet, der ikke indbefatter så lang transporttid.

Nu vil jeg høre manden, om ikke vi skal ha´gjort kål på nogle af de jordbær vi har købt i dag.

2 responses »

  1. Det lyder dejligt. Vi har også lejet sommerhus på Sydsjælland – det glæder jeg mig også til.

    Og en god idé med en PS2 i huset 🙂

  2. Vi skal holde ferie del baghave, og det glæder vi os til.
    Fyn åh det bringer minder frem fra jeg var barn, det var altid der vi skulle til min. en uge for at besøge min farmor. Dejligt sted også er det næsten lige meget hvor det der på Fyn.

Skriv et svar

