Så lakker dagen mod enden

Standard

Det har været en sær dag i dag. Før det første startede natten med en Mathilde der ikke havde nogle planer om at sove. Jeg tror der var ro kl. 0.30. Nøj, jeg var sur på hende til sidst. Jeg sover bare ikke godt med et barn i sengen. Det er noget der har ændret sig med årene, for da Tonje var lille lå hun tit i revnen. Så jeg har sovet til middag i dag, uden c-pap maskinen. Det er ikke så godt, for så har jeg ondt i knolden når jeg vågner.

Dagen har også budt på masser af udflugter til toilettet, for Mathilde er begyndt at ville på WC. Det er stort! For 14 dagen siden tvivlede jeg på om hun kom af med bleen denne sommer. Men nu er der håb.

Nå, jeg vil trisse hen og se NCIS, som jeg har misset det første kvarter af, fordi jeg havde glemt at den kom. Typisk!!

Skriv et svar

