Om een uge

Standard

Så har jeg bare sommerferie. Hold kæft jeg glæder mig. Ikke fordi at jeg ikke kan lide mit job eller noget. Men udsigten til at være sammen med familien er jeg helt vild med.

Tonje skal til

portugal med sin far og familie. Det lapper desværre ind over min ferie, så Tonje og jeg får kun en uge sammen i år. Men hvem vil stå i vejen for pigens første flyvetur og besøg hos pap-familie udlandet -ikke mig i hvertfald.

Så kommer min skjønne dejlige veninde på besøg. Vi skal nok finde på hygsomme ting at foretage os.

Så alt i alt, kan jeg da kun glæde mig!

3 responses »

  1. Og din veninde glæder sig til endelig at besøge jer… 🙂
    Nøj det blir hyggeligt..

    Go weekend smukke-dukke

    Knus

Skriv et svar

