Så sådan går det…

Standard

Så sidder man her med 117 undskyldninger for ikke at gå i gang med oprydning og rengøring. Men jeg ved at hvis ikke det bliver gjort i dag, så bliver det nok ikkegjort inden vi skal på ferie. Det er nu rarest, at kommet hjem til et dejligt rent hjem.

Tonje er sendt til fødselsdag. Hun har selv lavet et digt til fødselaren. Det er ret flot synes jeg, at hun har lyst og mod til at vise det frem hun digter.

Mathilde har klogeligt anbragt sig i sofaen med dynen i mens vi andre suser rundt og flytter på skidtet. Vi skal på besøg i hendes børnehave på onsdag. Det bliver spændende. Så ved hun hvad det der børnehave er for noget.

Min nye computer er altså bare så dejlig. Vi er faldet i hak fra dag 1. å nu spilles der Sims 2 igen. Men sjovt nok har jeg ikke spillet i vildskab, sådan som jeg troede det ville blive.

Så sådan går det…. Livet hos os….

Skriv et svar

