Pheew, endelig et pas

Standard

Så er passet til ældste, dukket op til jordens overflade. Jeg forsøgte jo ellers forgæves at kontakte Næstved kommune i går. For der er passet lavet. Men det havde jeg ikke meget held med. Så jeg sendte en SMS til hendes far, om at jeg ikke havde haft talt med dem. Han svarer så, at han har talt med dem. Passet ligger på Næstved kommune. DOOOH!! Kunne han ikke lige ringe eller skrive og fortælle mig det? Hvorfor de ikke har sendt passet hjem til os, aner jeg ikke, og jeg er også ligeglad, for nu har hun sit pas.

Mænd altså!!

One response »

  1. *tænkelæseevner sendes* eller mænd tro at kvinder kan næsten føler, hører ting der ikke bliver sagt eller gjort.. 🙂

    Dejligt at passet er dukket op.

Skriv et svar

