Fortiden kalder

Standard

Det er underligt, som fortiden har det med at indhente mig for tiden. Her til morgen fik jeg en mail fra en pige, som jeg har kendt siden jeg var barn. Det er nu nok to år siden vi skrev sammen sidst. Hun bor i Tyskland, men har lige mistet sin mand ved en drukneulykke. Jeg blev helt ked af det da jeg læste mailen. Hun er nemlig en pige, der altid har haft det svært. Men hun havde virkelig fundet lykken med sin mand og de havde fået et par dejlige piger sammen.

Min tanker er hos hende..

2 responses »

  1. Øv hvor livet er uretfærdigt nogle gange, og så er jeg egentlig ligeglad med at der skulle være en mening med alt, der ér ingen mening med at miste:(

    Godt hun har nogle gode veninder at tage kontakten til når det brænder, man har sådan behov når man sidder trist tilbage.

  2. Din stakkels veninde, Hvorfor mon at det er sådan at nogle bare er mere ramt end andre og det er lige som om at det aldrig rigtig stopper, de får bare nogle år til næste ombæring. Føler virkelig med din veninde men glædes over at hun ved at selv om der er gået to år vil du stadig være der i hendes liv og være villig til at lægge øre til. Dejligt.

Skriv et svar

