Træghed

Standard

Det går godt nok lidt trægt med at få opdateret bloggen her. Men det er kun fordi at  det går godt her hos mig. Mathilde stryger derud af i børnehaven. Forleden da vi hentede hende sagde pædagogen: “I skal bare vide, at vi syntes at hun er en dejlig unge”. Det er jo dejligt at vide at andre syntes om ens barn. Men hvis hun er sød og dejlig i børnehaven, så er hun en lille møgunge her hjemme. Alt skal prøves af og verbalt, er hun kommet godt med. Så den for ikke for lidt på alle tangenter. Der har været en del ture ind på værelset, når der har været nævekamp.

Tonje har overstået sin fars bryllup. Hans nye kone er portugisisk, og han har nu fået et nyt mellemnavn. Nemlig Jesus! Det har jeg altså grint lidt af i mit stille sind. Men det er jo op til ham hvad han vil kalde sig.

Ugen har jo også budt på stolestart. Jeg tror at det passede den unge dame fint at komme i gang igen.

Men nu vil jeg ikke komme med flere trivialiteter fra mit ret så kedelige liv. Jeg skrive lige igen, når der sker noget spas!

En kommentar »

  1. Det er rigtig dejligt at høre at manglen på aktivitet herinde er på grund af masser af det derude på den anden side af skærmen – i virkeligheden 😉

    Ikke for at snage, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad faren sagde om din dejlige ældste datters fine frisure 😉

    RIGTIG GOD WEEKEND!

  2. He he… nårh ja, han muggede lidt over at det var for kort, for de havde regnet med at hun skulle have krøller til brylluppet… Men han sagde dog til hende at det var pænt som det var. Mænd altså!

    Go´weekend du 😉

Skriv en kommentar