Lækre fusser

Standard

Jeg har været en tur i Ho i dag og besøge mine forældre i deres stand på Ho fåremarked. Med hjem i tasken røg denne lækre fodfil fra Microplane. Den er simpelthen anbefaelseværdig. Let og hurtigt eliminerer den hård hud og sprækker på hæle og fødder.

Da jeg kom hjem, blev den straks flået ud af æsken. For den skulle testes i alle ender og kanter, for at være sikker på at den lever op til alle de skamroser min mor havde givet den. Men jeg må tage hatten af. Den er bare lækker at arbejde med.

Den fås lige her!

145_m.jpg

One response »

  1. Når jeg ser sådan noget, får jeg lyst til at være typen der gør noget særligt ved mine fødder. Når jeg så har brugt en formue på udstyr, er det i virkeligheden sjovere at have det stående fremme på badeværelset som pyntegenstand end det er, rent faktisk at bruge det.

    Men det er fristende lige nu…

Skriv et svar

