Mit elskede barn

Standard

Kære Mathilde,

Du fylder mit hjerte med glæde, når jeg ser dig hoppe rundt og være en dejlig rask krudtugle. Du fylder mig med stothed, når du gang på gang fortæller mig og din far ting, som vi ikke anede at du vidste. Du fylder mig med fortrøstning, når jeg ser dig være helt i dit es i børnehaven, som jeg ellers troede var en stor og farlig verden for sig. Du bringer mig i krise med dine flip og hysteri. Du bringer mig helt oppe i det røde felt, når du for tredje gang på en halv time må ind på værelset, fordi du har slået din søster. Du gør mig pinlig, når du siger “for satan” eller “dumme ko”. Du gør mig helt ør i hovedet af lykke, når du putter dig ind til mig, og siger “Du elsker mig, ikk´osse”?

Og jo, det gør jeg… Over alt i verden TILLYKKE på din 3 års fødselsdag i morgen.

pict0009.jpg

4 responses »

Skriv et svar

