Hus forbi

Standard

Nåmen jeg sendte en mail til mælgeren. Det føltes bare ikke rigtigt at købe det hus vi havde set på. En time senere ringer mælgeren og fortæller at sælger ikke ønsker budrunde. Nå! jeg havde jo skrevet nej tak! Den mail havde han så ikke lige set. Jeg fandt egentlig ikke ud af hvorfor han ikke ville have budrunde. Så kiggede jeg lidt på et andet hus. Jeg bestilte en opstilling på det. Tilbage fik jeg en løjerlig mail om at de først ville sælge, når de havde fundet noget andet. Det var også blevet forskrækket over interessen, så de ønskede slet ikke at vise det frem for tiden. Det kan jeg da slet ikke arbejde med. Så nu er det hus streget af listen.

Ønsk mig held og lykke… Jeg tro det bliver hårdt arbejde det her… 

Skriv et svar

