De små glæder

Standard

Vi var på messe i går. Min svigermor, svigerinde og jeg. Sørme om ikke Juhldal havde en stand på messen. Her solgte de deres PSO serie til kun en 50ér pr. flaske. Det er lige guf for en shampooforskrækket hovedbund som min. Jeg blev anbefalet deres skælshampoo NO 3. Nu ærgrer jeg miog så over at jeg ikke købte noget mere. Men det er der snart styr på. Jeg har sendt en stafet afsted og lur mig, om ikke min mor kan finde ud af min bestilling og sørge for at at min hovedbund klarer skærerne?

2 responses »

  1. Jeg faldt over din side via Qvinde.
    Med hensyn til din “shampooforskrækket hovedbund” kan jeg anbefale dig at læse : “Guide til detox kost”. Af Pernille Damore.
    Læs bogen og tag selv stilling til den og dig selv. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere.

Skriv et svar

