Ufrivillig fridag

Standard

Ja, så måtte vi også til det her hos os. Mathilde blev syg i går og i dag måtte jeg så blive hjemme fra arbejde. Men hvorfor er det lige, at man får så forbandet dårlig samvittighed over at være hjemme? Det ser dog ud til at hun er i kraftig bedring og at vi alle kommer afsted i morgen. Jeg er nemlig ret træt af at se “Lille Nørd”. Dem har vi nok set 15 gange i dag. Et dejligt koncept, men for fanden, der er jo måde med alting.

Manden står lige midt i jobskifte, så på den konto, er der ikke meget hjælp at hente. Dog glæder jeg mig helt vildt over at der følger en bil med hans nye job, så jeg kan have bil hver dag.

Nå nu er der vist lagt op til en sidste gang “Lille Nørd” for i dag. Godt det er hverdag igen i morgen.

I morgen får jeg forhåbentligt noget spændende i mine hænder, noget der gerne skulle ende med at blive vores fremtidige bolig.

One response »

Skriv et svar

