Julemanden der skyllede væk

Standard

Ja, vi skulle godt nok have stået nede på kajen og taget imod julemanden i dag. Men det droppede vi altså, for sikke et vejr vi var udsat for.

Det gjorde mig nu ikke så meget. Efter gårsdagens julefrokost, kunne jeg godt fine mange andre sysler at tage mig til, end at stå der med regn og rusk.

Det var en rigtig hyggelig julefrokost, maden var i særklasse og musikken lige som den skulle være. Jeg drak ikke og kunne derfor være styrmand på bilen hjem. Så kl. 02.00 var vi hjemme. Min mor som passede pigerne , var stadig oppe, så det blev til en lille hyggesludder inden vi skulle sove.

Kl. 08.30 var vi oppe igen. Der var det slut med at sove, for Mathilde mente at der skulle ske noget. Det blev til lidt julegaveindkøb og en tur på MaCén inden mutti blev fragtet hjem igen.

Dejlig daselørdag….. Med eller uden julemand!

Skriv et svar

