Så englene synger

Standard

Det var bare den bedste jul ever. Vi startede ved 18.30 tiden og sidste i et par timer med pauser i mellem naturligvis. Tonje var selv i stand til at finde mandlen, på trods af at hun ikke kan lide ris a la mande. Mathilde fik sin fars, hvilket han sikkert fortrød, da han så hun fik en kæmpe æske chokolade.

Vi sang og dansede om juletræet. Det er ingen spøg, når man er halv forædt. Men overstås skulle det jo. Der var jo noget der ventede…. Gaver, gaver, gaver…. Og vi blev begavet i alle ender og kanter. Jeg fik 8 glaskopper, som jeg havde ønsket mig, en optisk mus, stelton brødposer og en mobil telefon.

Børnene fik alverdens gode sager. Foruden en masser af tøj, fik Tonje en MP3 afspiller, Bratz, penalhus og meget mere. Mathilde fik også gode sager bla. Bamses hus, en dukke med lift og en puslestation, og en hest til at sidde på samt meget mere, som jeg ikke engang orker at tænke på lige nu.

Manden fik billetter til Danske melodi grand prix i Horsens. Så håber jeg at han vil have mig med.(Jeg var jo smart og gav ham to ;O) Så vi kan simpelthen ikke klage på nogen punkter….. overhovedet!!!

dscn1282.jpg

 

 

 

3 responses »

Skriv et svar

