Glædeligt gebis

Standard

Jeg har udskudt det længe…. Rigtig længe. Jeg er ikke typen, der render tandlægen på døren. Det er nu mest af den grund, at jeg ikke rigtig har nogen problemer med tandsættet.

Men i nogen tid har jeg haft lidt avs i min visdomstand. Jeg har kun den ene og mærkeligt nok, er den først kommet mens jeg har været voksen. Jeg fik dog valgt mig en tandlæge og bestilt tid.

Min tandlæge var bare rigtig sød og jeg tror allerede jeg elsker hende lidt. Hun var meget opmærksom på om jeg følte mig godt tilpas.

Men tilbage til fakta. Visdomstanden skal ud. Hun ville tage den med det samme, men da hun hørte jeg skulle til dans i dag, mente hun at det var bedst at vente. Ellers var der ingen huller. Jeg har to gamle sølvplumber, der trængte til udskiftning. Så den ene fik jeg ordnet i dag. Vi startede uden bedøvelse, men jeg hoppede hele tiden. (når hun ramte noget der gjorde ondt) Men det gjorde en gang bedøvelse kål på.

Så nu har jeg en fin plastfyldning istedet for en grim sølvfyldning :O)

Skriv et svar

