Vinterferie

Standard

Jeg havde dårligt set den komme, endsige nået at glæde mig. Men nu er den her – Vinterferien. En hel uge sammen med mand og unger. Det bliver dejligt at få ladet batterierne op. Mine ører er altså et kapitel for sig. Dårligt var der prikket hul på det ene øre, førend det lukkede til igen. Så var jeg tilbage ved udgangspunktet. Men gudskelov kom der en masse væske ud af det i nat…. Tænk at blive ørebarn i en alder af 32!

Ferien skal ikke bruges til noget specielt. Ældste er hjemme og det er dejligt. Selvom hun sikkert får travlt med veninder og computeren. Ferien er allerede startet med en overnatning hos bedsteveninden.

Nu vil jeg også snart se dyner. Jeg trænger…

Skriv et svar

