Påskeklar

Standard

I går blev påskepakken skippet afsted, til en modtager et sted i Jylland. Jeg har studiefri i morgen, så jeg skal altså ha´ læst en del. Med to tøsepiger hjemme, bliver det sin sag.

Ældste har brokket lidt over, at hun ikke skulle hjem til sin far i påsken. Men heldigves kommer hun på andre oplevelser. Mormor og morfar vil gerne have hende med til min morbrors jubilæum på Lolland. De kører tirsdag og hun glæder sig helt vildt. Mathilde er godt nok noget fornærmet over at hun ikke skal med. Men jeg vil ikke byde min mor, at skulle holde styr på den sæk lopper.

Kan du nu komme rigtig godt ind i påskeugen :O)

Skriv et svar

