Overspring

Standard

Mit liv består i disse dage af overspringshandlinger. Jeg læser til eksamen på onsdag. Jeg skal op som den første. Men det er ligesom om at der hele tiden dukker forhindringer op. Først var det en megaforkølelse, så er det ungerne der driller (Selvom manden har været god til at komme ud af huset med dem).

Måske er det også fordi jeg godt ved hvad mit oplæg skal handle om. Det skal bare lige formuleres lidt pænt.

Men sjovt nok, så er jeg næsten kommet i bund med vasketøjet. Det burde jo ikke kunne lade sig gøre, når man er hårdt studerende vel??

Men det var vist også det læsning jeg kom fra ;O)

Skriv et svar

