Over and done!!

Standard

Og endda vel done vil jeg sige. Jeg var til eksamen i kommunikationsteori i dag og fik 10! Jeg er mere end godt tilfreds.

Nu er jeg helt smadret i krop og hoved. Det er ligesom om jeg er lavet af snot eller noget andet blævret materiale :O) Så det kræver vist en hyggeaften i sofaen med strikketøj og lige hvad der behager mig.

I morgen skal vi hen på VIA og spise morgenmad og så  står den på frokost i byen bagefter. Det bliver hyggeligt og også lidt træls at sige farvel til nogle søde mennesker.

7 responses »

  1. Tak Frederikke. Jeg har taget et modul til den pædagogiske diplomudd., der hedder “modeller og teorier for kommunikation og anerkendende forældresamarbejde”. Så nu mangler jeg 5 moduler og et afgangsprojekt. Men jeg har 5 år til det hele :O)

  2. Hej med dig søde!

    Stort tillykke herfra, det er da helt vildt sejt 😉

    Hvor har i bestilt bord? – Når du taler VIA, så er det lidt hjemmefra ikk`? Jeg kan ikke huske om du har fortalt hvilken afdeling det er du går på, men det afslører du jo, når du fortæller mig hvor i har spist frokost i dag.

    Du vælger vel et modul hvert år ca, eller hvor lang tid kræver afgangsprojektet?

    Ønsker herfra en super dejlig Bededagsferie.

    Kram fra Karin

Skriv et svar

