StrikkeRikke

Standard

Det er så mig. Jeg er gået i strikkemode. Så nu har jeg netop i dag fået noget DROPS Vienna garn med posten. I gammelrosa. Så nu skla Mathilde have en srtiktrøje. Jeg er faktisk allerede nået et godt stykke vej. Det gør man jo på pind 6. Jeg købte også nye pinde. Jeg faldt for nogle i træ, som skulle blive bedre og bedre ved brug. Men jeg synes de er gode allerede nu.

Tonje er den næste der skal strikkes til, men dog først når Mathildes trøje er færdig. Jeg hygger mig faktisk med at strikke og jeg er også ved at få fod på det med opskrift og alt det der.

Skriv et svar

