Nattefumleri

Standard

I går aftes havde vi familien ude at spise. Mathilde var jo helt i sit es med al den opmærksomhed. Men kl. 23 glippede øjenlågene dog i på sofaen.

Da de sidste var kørt, tænkte jeg at jeg kunne da lige ta´en pind eller to på mit strikketøj. Det gik også helt fint. Mathilde sov sødeligt ved siden af mig. Men pludselig tager tingene fart. Barnet glider ned på gulvet og og rejser sig op i søvne. Hun går over imod døren og jeg kalder på hende. Men i det jeg er på vej hen til hende falder hun og banker tænderne ind i væggen. Hun vågner og får et chok, hold fast mand, hvor hun skreg. Der gik lige et øjeblik inden jeg opdagede at hun blødte fra fortænderne.

Så mig ind og vække manden og få hende ud på køkkenbordet til nærmere inspektion. Den ene fortand er skubbet lidt indad og er let løs. Men hun faldt dog til ro og kunne komme i seng. Tandlægen må vi lige konferere med på mandag.

Godt hun normalt ikke går i søvne!

One response »

  1. Nååh stakkels lille Tilde-pige. Tanten puster på afstand.
    Prøv og undgå sutten, så længe tanden er løs.. Taler af erfaring hehe.

Skriv et svar

