The wild rover

Standard

Ja, ja. Her sidder jeg og hænger mens manden er til Irsk aften med sit arbejde. Jeg er grøn af misundelse, siger jeg bare. Jeg ville gerne have oplevet stemningen. Men så har jeg da til gengæld fået strikket lidt.

Mit eneste selskab har været Mathilde. Vi har fået vafler og set Tivoli varieté show. Altså mit barn er ikke uden humor. Især Smadre-manden tog kegler.

Ellers er der nu tag på halvdelen af huset. Og jeg er lige ved at gå til af spænding over at se det færdige resultat. Men først er der jo en del malerarbejde, der skal klares. Men det fordrer dog, at der er kommet tag, døre og vinduer i huset.

So long derude…. strikketøjet kalder…

2 responses »

  1. Hej med dig!

    Dejligt med weekend, hjemmehygge, og så strikketøjet. Var husbonden til at få liv i er til morgen?
    Har du set jeg har ført alle mine indlæg over til wordpress nu, mon du kan kommentere her?
    Er Ringkøbing/Skjern kommune med i næste uge når pædagogerne går med i strejken? – Stemte du for eller i mod?
    Ja, jeg er enig, en pædagog for ikke løn efter fortjeneste, og har elendige arbejdsforhold, så jeg støtter strejken. Det var du nok allede klar over ikk?

    Ønsker du og din familie en super dejlig weekend.

    Kram fra Karin

  2. Hej Karin

    Nej, Ringkøbing er ikke udtaget til strejke. Men vi støtter selvf. op om dem som strejker.

    Jeg stemte for forslaget, hvilket jeg dog på sin vis fortrød efter jeg havde været til et info møde. Men jeg tror desværre ikke at det er pædagogerne der kan hive mest hjem. Hvis vi “lod” sygeplejerskerne få denne gang, så ville vi stå øverst på listen næste gang -hvis du forstår hvad jeg mener.

    Kan du også have en dejlig weekend

Skriv et svar

