Forfløjet flag

Standard

Jeg plejer ellers ikke at underholde med dit arbejde. Men i dag har jeg i den grad dummet mig, på den sjove måde. Vi har haft bedsteforældredag. Den slags skal jo fejres med manér, så flaget skal jo op. Jeg mødte tidligst på min stue og derfor tilkom æren mig.

Jeg havde selvfølgelig set efter hvordan de andre gør, når de hejser flag, så der var ingen problemer der. Til tops strøg flaget. Jeg undrede mig godt nok en del over al den snor jeg havde til overs. Men det slog ingen skår i glæden over at det var kommet vel i luften. Sidste uge, var der nemlig en kollega, der havde glemt at snurre flaget fast. Det endte med at flaget fløj af og vi måtte lægge flagstangen ned, for at sætte linen på igen. Det  er altså en ordentlig fætter af en flagstang vi har. 10 meter, tror jeg den er.

Nå men da flaget skulle ned igen, kunne jeg ikke få det ned. Jeg havde nemlig hejst flaget op i kun een line. Så skidtet måtte ned at ligge igen, til stor moro for mine kollegaer.

I morgen, er der bedsteforældredag igen, og hvem mon der hejser flaget???

-Det gør jeg!!

4 responses »

  1. Dejligt indlæg, så åben om det ikke at være perfekt. Glæd dig over du fik flaget op, samt du får lov at prøve det på en anden måde fredag. 😉

Skriv et svar

