Når man møder en engel

Standard

Jeg kan vist ikke tåle chili 😦 For nogen tid tiden, spiste jeg en pizza med chili og fik et lille nældefeberanfald. I går spiste jeg også en pizza med chili og fik et kæmpe nældefeberanfald. Det vil jeg godt nok ikke ønske for nogen, at de prøver. I løbet af nul komma fem, var hele min krop dækket af vandblærer. Jeg lignede et vortesvin eller noget i den stil.

Jeg ringede til lægevagten, som ordinerede anithistaminer. Dem mente han jeg kunne købe på en velassorteret benzintank. Så mig afsted, kløende og ret ophidset af samme årsag. Tonje var med hvis jeg nu skulle gå i chok. Første tank, havde ikke den slags.

Så skete miraklet. Ind på p-pladsen kom Tonjes venindes mor. Da hun så mig sagde hun: “Kom, jeg har antihistaminer derhjemme.” Det mest vanvittige var, at hun faktisk var til fest og lige manglede nogle cigaretter og skulle hjem og lufte hundene.

Og ih, hvor det hjalp. Da jeg gik i seng, var det kun min ben, der stadig havde blærer.

Tak Berit, du er en engel…

2 responses »

  1. Godt du hurtigt fik antihistaminer, nældefeber er en grim oplevelse.
    Husk du ikke må få chili mere (æv).
    God bedring.

Skriv et svar

