Det gode grin

Standard

Jeg har lige grint så tårene trillede. Se her hvorfor. Jeg er jo fra Lolland og og alt det der står i “Du ved at du er fra Lolland når”, passer sgu… til punkt og prikke endda.

I morgen står den vist også på gode grin. Vi drager i i LEGOland… Pyyh gider næsten ikke. Jeg svinger mig dog op til det, for ungerne glæder sig. For mit eget vedkommende, er efterhånden lidt kedeligt. Jeg ved ikke om Brian også synes det, men det tror jeg faktisk. Men ungerne synes jo det er fantastisk….

One response »

  1. De der grupper “du ved du du er fra …” ér bare for skide sjove. Jeg stødte en dag på en fra Holbæk og selv om jeg kun boede der nogle år så kunne jeg nikke genkendende til det hele, meget morsomt faktisk:)

Skriv et svar

