Modige Mathilde

Standard

Hun har fået huller i ørerne i dag. Hun har faktisk plaget om det længe, men vi tænkte at hun nok var for lille og ville skrige og alt muligt. Men i dag skulle det være. Efter en hurtig rådslagning med barnet om, hvor ondt det kunne gøre, drog vi af. Storesøster skulle også have nye huller. Det er min skyld, da Jeg kom til at fjerne de første ørestikker for tidligt. Så skidtet blev betændt og groede sammen. Så det var en om´mer.

Mathilde sagde ikke et kuk under vejs! Først da begge stikke var i, satte hun i krampegråd. Søster klarede det uden de store dikkedarer.

Så nu vil pyntesygen garanteret ingen ende tage! Heldigvis er der ingen grund til at plage endnu. Stikkerne må først komme ud ultimo August…. Heldigvis….

3 responses »

  1. Husk det nu moar… ultimo august 😉
    Herligt med huller i ørerne, det havde jeg også i mange år – så blev jeg tatoveret og så røg øreringene… det passede ikke sammen 😉

  2. Hihi…. Mine 3 piger fik meget tidligt huller i ørene, det var bedstefaderen der tog sig af dette. Ingen af dem gav lyd fra sig, de var seje. Der er et eller andet med dette ikk`?

    Min den yngste er lidt speciel, hun har 2 tatoveringer, haft hul i tungen, har hul i navlen. Men gå til tandlæge, eller få taget blodprøve, det tør hun bare ikke ;-). Hun er 20 år i dag.

  3. Det er noget psykologisk… uden pis… det kan der arbejdes med, hvis hun er interesseret.
    Jeg har ingen tandlæge eller blodprøve skræk… heldigvis, for tænk på hvor meget energi man bruger på at være angst 🙂

Skriv et svar

