Opfindsomhed

Standard

Nu begynder det måske at blive en anelse mystisk. Men lige nu sidder jeg med en fod, der er viklet ind i husholdningsfilm -og  det er altså ikke fordi jeg jeg har været oppe hos tattoo-Keld og få en kæmp tush eller noget. Jeg har bare pikkehamrende ond i min hæl. Den er revnet. Jeg har brugt to af de dersens plastre til formålet, men det sidder ikke godt nok fast (det første gjorde måske,men så kom jeg til at pille lidt ved det). Nu har jeg kommet en kæmpe klat kopattesalve på og så en gang Vita-Vrap udenom. Jeg håber det virker, så min hæl kan hele op igen.

One response »

  1. Hahahaha, Jeg kan se det for mig, det lyder fuldstændig som sådan et “husråd” jeg også kunne finde på at gøre brug af:) God bedring Tina

Skriv et svar

