Dag og nat

Standard

Godmorgen! klokken er i skrivende stund 18.55 (uret her på bloggen passer ikke en skid) Nat og dag er ved at blive byttet om for mig, som det så tit går når jeg har ferie. Jeg kom først i seng henad ved to-tiden i nat og skulle op kl. 8.00. Tonje skulle til Aalborg med sin far, så hun skulle med toget fra Århus kl. 11.22. Sikke træt jeg var da jeg kørte hjem.

Så kl. 15. gik jeg i seng igen. Nu er jeg så vågnet op til dåd. Eller dåd og dåd. min mave har det lidt mærkeligt… Jeg ved ikke om der er noget under opsejling. Jeg håber, at det er af forbigående karakter. Ellers bliver jeg sur. Jeg gider ikke være syg i min ferie…

One response »

  1. Aj for den da, men det paser sgu altid alligevel, når man endelig har helt og lovformeligt fri til rigtig at slappe og bare nyde, men det er måske også derfor kroppen giver helt slip?

Skriv et svar

