YouSee… pip pip gak gak

Standard

Øj, jeg er stolt af mig selv. Jg har ombetrukket to stole. De er blevet superflotte, hvis jeg selv skal sige det.

Nå men i sidste uge var jeg inde på YouSees hjemmeside for at bestille kabelTV og bredbånd til huset. Vi er i god tid, men det skal bare gerne virke den dag vi flytter ind. Jeg bestiller Tv-pakke og trådløst bredbånd. Det hele går nemt. Vupti og ordren er gennemført! Men så slår det mig at der ikke er valgt nogen startdato og der er lgesom ingen grund til at betale for TV i et hus, som ikke er færdigt, så jeg ringer frisk til YouSee. Alt bliver fikset, så det hele virker fra 1. sep. Damen fortæller mig at det trådløse modem er på vej med posten. Så det kan vi bare tage i brug med det samme hvis vi vil.

I lørdags var jeg på posthuset for at hente pakken. Så mangler det trådløse netkort. På trods af at der står “tådløs webspeed” på pakken.

Jeg ringer til dem igen i dag. Damen siger at det er fordi jeg har bestilt ikke trådløs. Not, not, not… Jeg har ordrebekraftigelsen  og der står da trådløs på kassen. Men hun vil ha´ sin kasse igen.  Så nu sender hun en byttekasse og så skal jeg sende skidtet tilbage og så kommer der et nyt.

Så er det bare jeg spørger. Hvorfor ikke bare sende det trådløse netkort? Det koster da kun en brøkdel…

Godt jeg har sommerferie…. Så jeg tager det heeelt roligt!

Skriv et svar

