Alpe d´Huez

Standard

Det gik op og ned i bjergene, ligesom mine øjenlåg. Det fatter jeg egentlig slet ikke, for jeg stod først op kl. 11.

Men for pokker, da det først strammede til på Alpe d´Huez, blev øjenene store igen. Nåede dog også lige at køre to veninder hjem fra leg. Vi var også lige ude at vise dem hvor Tonje skal bo. Vi gad ikke at gå ind. Håndværkerne holder sommerferie, så der er intet nyt at se.

Så jeg nåede hjem i tide til at se Carlos Sastre drøne op på en alpetop. Dælme flot af den lille mand!

One response »

  1. Jeg følte jeg selv havde udført denne ridt, så forpustet var jeg.

    Den 30. juli er der både start og slut her i byen, den 31. juli tager jeg til min fødeby, for det er startby, vil gå en tur med min mor, måske kunne hun hygge sig med sådan en oplevelse 😉

Skriv et svar

